Supply-chain-ul din online difera destul de mult fata de retailul traditional, fiind mult mai dinamic cel din zona de online. Mai mult, in zona de fashion, acest „traseu al produsului” este atipic chiar si fata de electroIT, ‎Head of Operations C.E.E. la online Fashion Days, invitat in emisiunea WALL-STREET 360, realizata in parteneriat cu Fan Courier.


„Furnizorii de fashion nu sunt printre cei mai standardizati, de unde exista si o marja destul de mare de erori. Atunci cand produsele intra, cu ajutorul companiilor de curierat, in depozite, intervine o sortare calitativa si cantitativa a marfurilor, dupa care receptia si preluarea produselor in stoc. In momentul respectiv se extrag mostre din articole care sunt trimise catre studioul foto. Ulterior, sunt incarcate pe site. Din acel moment, produsele devin accesibile produselor”, explica, pe scurt, managerul Fashion Days.

Afla mai multe despre cum arata un supply-chain in e-commerce si, mai ales, care sunt punctele in care procesul de livrare poate fi intarziat in materialul VIDEO din cadrul emisiunii de business WALL-STREET 360.

See the original post: Supply-chain-ul in e-commerce: cum arata traseul produsului, de la furnizor la client?